مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه 👧دختر 👧 آروم

منوی بلاگ
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۱۳ ب.ظ

یاد مهربان بانو

سلام.

هر چند وقت یکبار می یام به اینجا سر می زنم بعضی اوقات که می بینم برام پیام اومده خوشحال می شم متوجه می شم هنوز افرادی هستن که به فکر من باشن و به یاد من باشن و این باعث افتخار منه که هنوز صفحه م دنبال می شه😊

 

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۹/۰۳/۲۲
مهربان بانو

نظرات  (۴)

سلام عزیزم 

خوبی خوشی؟آقاتون خوبه؟جات اینجاس❤خوجلم😊😘

پاسخ:
سلام مشکات جان خوبی؟
خوبم شما خوبی‌؟قربونت😘

سلام مهربان جان خوبی عزیزم؟

 

من تازه متوجه شدم ازدواج کردی.

خیلی از صمیم قلبم برات خوشحال شدم عزیزم، انشالله که خوشبخت بشی خواهر❤

پاسخ:
سلام گلشید جان خوبی؟
چه خبر؟
سلامت باشی،ممنون
ان شالله قسمت خودت😊😘
۲۶ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۵۰ نیاز به کمک فراوان

سلام مهربانو عزیزم راستش نیاز به راهنمایی دارم  من متاسفانه اداب معاشرت بلد نیستم

ما همش تو خونه هستیم اصلا امکان بیرون رفتن وجود نداره نمیدونم چطوریی اداب معاشرت یاد بگیرم

22 سالمه بلد نیستم متاسفانه نمیدونم هر حرفی باید دقیقا کجا بزنم خیلی اوضاع من داغونه

از مادرتونه که روان شناسه سوال کنید لطفا من باید چیکار کنم  یا این که چه کتابی از اینترنت دانلود کنم برای رفع این معضل ونظرت چیه

راستی برای ازدواجت خوشبخت بشی گلم

پاسخ:
سلام
می تونم بپرسم چرا همش تو خونه هستید؟
بخشیش خوندنه یه بخشی هم تمرین و رو به رو شدن با افراد
باشه می پرسم.
ممنون عزیزم❤
۳۱ خرداد ۹۹ ، ۱۰:۳۲ نیاز به کمک فراوان

چون تنها نمیتونم بیرون برم خونواده میترسن اتفاقی برام بیفته محله مون پر لات و لوتای خیلی خطرناکه

بابام که اکثرا خونه خوابه

قبلا که اینطوریی نبودبا بابام همه جا میرفتیم وضعیتم بهتر بود از وقتی که بابام اینطوریی شد و زیاد با اطرافیان رفت و امد نداریم خیلی وضعیتم بد  وداغون شده

پاسخ:
سلام
لات و لوت😧
باشه،سوال می کنم از مادرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی