مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه 👧دختر 👧 آروم

منوی بلاگ
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۷:۱۶ ب.ظ

مجرد

سلام

دیروز شیفت عصر بودم.از یکی از پرستارها پرسیدم فلان پرستار مجرده‌؟

گفت آره.

تعداد مجردها رو شمردیم.خیلی تعداد زیاد بود حتی سر پرستارمون هم مجرده.

نمی دونم چرا ولی ناراحت شدم.خانمی که می تونست تا الان بچه و نوه داشته باشه و سرش شلوغ باشه هنوز مجرده.

تو خانواده برتر خیلی صحبتش شده در مورد مجرد موندن ولی تا حالا از نزدیک شاهدش نبودم.

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۲
مهربان بانو

نظرات  (۶)

۱۲ آبان ۹۸ ، ۱۹:۲۵ ** گُلشید **

سلام

 

منم خیلی ناراحت میشم از این موضوع

پاسخ:
سلام
👌

سلام الان به نظرم دلبلش مشکلات اقتصادیی میتونه باشه

توقعات زیاد جوانان که بعضی ها از همون اول خونه مجزا ماشین میخوان خلاصه همه امکانات رو اول باهم میخوان که غیرممکنه

باعث میشه ازدواج کمتر بشه

پاسخ:
سلام
👌

من که قبول ندارم همش مسئله پول باشه.

این یعنی ازدواج در مناطق و شهرهای مرفه بیشتره ولی آیا اینطوریه؟

پاسخ:
سلام.
نه ،مسئله فقط پول نیست.
یکی توقعات زیادی داشته یکی دوست نداشته ازدواج کنه  ...
هر کسی یه جور.

سلام مهربان بانو جانم🌺

خوبی؟ خسته نباشی عزیزم❤️

اومدم وبلاگت گفتم سلام ندم زشته😂

سلام 😁

پاسخ:
سلام و صد سلام😀
کار خوبی کردی.سلام سلامتی می یاره.
چطوری؟

بازم سلام😁

شبت بخیر🌹🌿

قربون شما منم خوبم🙂

پاسخ:
بازم سلام😃
شب شما هم بخیر😊
خداروشکر😊

سلام و عرض ارادت به یه دختر آروم😁😘

چطوری عزیزم😊دلم برات تنگ شده😍خوبی خوشی ؟چخبرا؟؟دیگه تو وبلاگ آقای نجفی هم نظر نمیذاری.اصلاً نمیبینمت.

نمیدونی چقدر گشتم تا وبلاگتو پیدا کنم😅😅حالا از این به بعد وبلاگتو دنبال میکنم که گم نشی.

 

پاسخ:
سلان مشکات جونم،خویی؟
خوبم الحمدلله.آره خیلی وقته نظر نذاشتم.
مرسی که اومدی وبلاگم😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی