مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه 👧دختر 👧 آروم

منوی بلاگ
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۰۵ ب.ظ

زندگی زیباست

زندگی پر از زیبایی است، به آن توجه کن

به زنبور عسل، به کودک کوچک و چهره های خندان دقت کن

باران را نفس بکش و باد را احساس کن

زندگی ات را زندگی کن و برای رویاهایت مبارزه کن

 

دریافت

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۶
مهربان بانو

نظرات  (۴)

دلم خیلی پره  حوصله داریی باهاتون درد ودل کنم
پاسخ:
سلام
آره عزیزم،چرا که نه
سلام مشکلم اینه میخوان منو به زور شوهر بدن
به هر حال ادم بخواد ازدواج کنه باید عاشق بشه
عشق خیلی مهمه
بعدش اصلا تحقیق نکردن ندیده و نشناخته میخوان منو بدبخت کنن
اصلا من قصد ازدواج ندارم
فعلا کنکور دارم شانس اخرمه برای نظام قدیم
کلی ارزو دارم رتبه برتر شدن
ارشد هم در اینده می خوام بخونم
مامانم میگه دانشگاه رفتن رو فراموش کن
من نمی تونم من عاشق درس خوندن هستم


پاسخ:
سلامی دوباره
درکت می کنم عزیزم
یه زمانی دقیقا تو چنین شرایطی قرار گرفته بودم.
حس خوبی نیست وقتی می بینی سرنوشتت رو دیگران می خوان رقم بزنن.
در صورتی که انسان مختاره و دارای اختیار.
شما این آقا رو دیدی؟
سلام این اقا رو ندیدم اما اینا اصلا زن و ادم حساب نمیکنن همین خونواده
میگن تو خونه بشینه کار کنه غذا درست کنه ازخونواده ما حرف شنویی داشته باشه
من برای خودم ارزو دارم اینا میخوان منو محدود کنن ازشون متنفرم
بابام امروز باهام قهر بود
اصلا برام مهم نیس
پاسخ:
سلام
همه ی این ها به فرهنگ خانواده بستگی داره
سطح فرهنگی
سطح اجتماعی
سطح سواد خانواده
...
شما یا باید با خانواده ت صحبت کنی و قانعشون کنی حتی اگه باهاتون قهر کنن یه مدتی یا اینکه بری پیش مشاور
سلام دینی رو شما واسه کنکور چطوریی خوندیی
و در مورد املا در ادبیات
اگه یادتون میاد بهم بگین
بعد شما تو زمان کنکور مشاور داشتین یانه
به نظرتون برای دولتی اوردن از 25 تا چند تا شو باید زد یانمره اورد
پاسخ:
سلام
دینی رو از رو کتاب درسی می خوندم کتاب کمک درسی هم داشتم ولی الان یادم نیست اسمش چی بود.
من بین درس های عمومی همیشه دینی رو راحت تر می زدم.بیشتر هم علاقه داشتم.
املا هم مربوط به زبان فارسی می شه دیگه،درسته؟
برای زبان فارسی هم کتاب داشتم ولی متاسفانه یادم نمی یاد اسم کتاب ها رو ولی برای ادبیات فکر کنم اسم کتابم گاج بود.
من زمان کنکورم مشاور داشتم.
۲۵ تا سوال دینی منظورتونه؟
نمی دونم اینجوری نمی تونم بگم ولی در صورتی که میانگین درصدهاتون یه رنج باشه مثلا ۵۰ درصد رتبه تون خیلی بهتر می شه تا مثل من که برای کنکور درصدهام خیلی بالا و پایین بود بالاترین درصدم دینی بود.