مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه 👧دختر 👧 آروم

منوی بلاگ
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۱۷ ب.ظ

من یک عدد پرستارم😂

 
 
سلام، من امروز فارغ التحصیل شدم😊💪
چهار سال با همه ی سختی هاش،شادی هاش گذشت به سلامتی😊
 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۵
مهربان بانو

پرستار

پرستاری

نظرات  (۱۰)

الهیییییییی 
تبریک میگممممممم
تبریک 
تبریک به من
تبریک به تو
تبریک به همه😍😍💖💖💖🌷🌷🌷🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎈🎈🎈
اینجاست که شاعر میگه
الهی تب کنم شاید پرستارم توباشی😁😁
تبریک خانوم پرستار مهربان😘
پاسخ:
مررررررررسی😅😘
۲۷ تیر ۹۸ ، ۰۰:۵۴ نازنین زهرا 78

سلام مهربان بانو اجازه هست؟؟

تبریک میگم الهی که همیشه شاد و سلامت باشی

من همیشه  نظراتت رو توی خانواده برتر میخونم

واقعا خیلی دختر پاک و مهربون و خانومی هستین.

خیلی دلم میخواست یه خواهر  بزرگ تر   مثل شما داشتم.

مواظب خودت و خوبیات باش خواهر جونم.

پاسخ:
سلام،خواهش می کنم.
اجازه ی ما دست شماست😊
خیلی ممنون عزیزم😘
منم مثل خواهر شما😊
چشم،شما هم مواظب خودت باش عزیزم😘
اگه دوست داشتی می تونیم از طریق ایمیل با هم در ارتباط باشیم😊
در ادامه مسیر زندگی موفق باشید ( لطفا جواب منو ندید چون اگه نیام بخونم بی احترامی حساب میشه )
۲۷ تیر ۹۸ ، ۱۹:۱۲ بچه هستم😊
سلام ب روی ماهت مهربان عزیزم.مبارکا باشه خیلییییی.ان شاءالله 
توهمه مراحل زندگیت موفق باشی ودلت شاد باشه.وهرچی عالیترینه وخدابرات درنظرگرفته بهت عطاکنه.
خانم پرستارمهربون.😍😍😀
پاسخ:
سلام عزیزم،ممنون😘
ممنون که پیام دادی😊
موفق باشی
پاسخ:
🙏
۳۰ تیر ۹۸ ، ۲۰:۰۰ بچه هستم😊
مهربان جان بیزحمت بیا وبلاگ پری بانو.زودبیا😂
۳۱ تیر ۹۸ ، ۲۲:۳۴ مهران بیان
تبریک میگم و حست را درک می کنم. عجب حس خوبیه اما افسوس که بعد از یه مدت اونم مثل چیزای دیگه تکراری میشه
پاسخ:
🙏
مبارک باشد 
پاسخ:
🙏
سلاااام خانم پرستارمهرورز
خیلی خیلی مبارکا باشه عزیز دل❤م
درپناه حق موفق و
موید باشید  همیشه❤

پاسخ:
سلام عزیزم
خیلی ممنون😊

سلام 

روز پرستار رو به شما تبریک میگم.

 

و یک خداقوت

پاسخ:
سلام
خیلی ممنون😀😊

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی