مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه 👧دختر 👧 آروم

منوی بلاگ
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱ ق.ظ

ماشین بابا

سلام.

امروز از اول صبحی اعصابم خورد شد.زنگ زدن گفتن امروز نیرو کم داریم شیفت می یای؟منم گفتم باشه می رم ولی بعدا پیش خودم گفتم شیفت هام زیاد بوده این ماه خب یکی دیگه شیفت بره.زنگ زدم به مسئول شیفت صبح گفت که حالا شما بیا ، سرپرستار باید یه فکری کنه به جای کمبودها.

همینطور که داشتیم صحبت می کردم یه دفعه صدای کوبیده شدن شنیدم(جا داره بگم که من و مادرم تو ماشین نشسته بودیم من جای راننده بودم پدرم ماشینشو به من داده بود یه کاری داشتم با مادرم رفته بودم انجام بدم.)

یه راننده ای خیلی خونسرد زد به ماشین و فرار کرد منم اصلا فکرشو نمی کردم طرف انقدررررر بووووووق باشه که راحت بزنه و فرار کنه.

مادرم پیاده شد آخر شماره پلاک رو دید.بعد که دقت کردیم همسایه روبه رویی دوربین داشت خونه شون زنگ زدیم که اگه رفتیم شورای حل اختلاف همسایه همکاری کنه دوربینو نشون بده.

خلاصه از صبح انگار بد آوردیم.عصر امروزم که باید شیفت برم😕

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۲۴
مهربان بانو

نظرات  (۹)

سلام به شما

یه سوال

به نظرتون چند درصد دخترخانما اگه خواستگاری که پسر مورد علاقشونه ازشون بخواد سرکارنره قبول میکنن؟

خود شما باشید قبول می کنید که خانه دار باشید؟

میل به شاغل بودن( اونم بیرون از خونه و گاه طاقت فرسا بودن ) و گاه اصرار بر اون از طرف خیلی از دخترخانما به خاطر چیه؟

اصولا چرا گاهی بعضی خانما اونقدر که به شغل و شاغل بودن ( به شکل امروزی) اصرار دارن به ارزش و اهمیت خونواده و شوهر اهمیت چندانی نمیدن؟

پاسخ:
سلام
درصد نمی دونم ولی خود من قبول نمی کنم چون برای اینکه به اینجا برسم زحمت کشیدم و پدرم پول دانشگاه آزاد من رو داده.
باید بتونیم بین شغل و خانه داری تعادل داشته باشیم.

تو وضعیت جامعه امروزیمون خب بهتره هر دو نفر شاغل باشن که از پس مخارج زیاد بر بیان.
ولی خب اگه واقعا شغل خانوم بخواد صدمه بزنه اون کار و شغل دیگه ارزشی نداره.

ممنون از جواب صادقانه و در عین حال منطقی شما.

پاسخ:
خواهش می کنم.
۲۸ آذر ۹۸ ، ۱۷:۳۲ سارا سماواتی منفرد

جونت سلامت باشه.

برای من هم اتفاق افتاده طرف زده به ماشین تا آمدم به خودم بجنبم گاز داد و رفت.

من هم آن روز خیلی استرس داشتم و عجله .... آخرش من ماندم با غر غر های شوهرم .

امروز با بدبختی مرخصی گرفتم هرجا رفتم یک سنگی انداختن جلو پام و کارهام اصلا انجام نشد .

دیوانه خونه شده این شهر ))-:

پاسخ:
مرسی

آره والا دیوانه خونه شده.بعضی ها وجدان ندارن بویی از انسانیت نبردن.

سلام شب یلدا مبارک

پاسخ:
سلام.ممنون شب یلدا شگا هم مبارک.
۳۰ آذر ۹۸ ، ۲۱:۵۵ 🌹🌹 Anahita 🌹🌹

سلام عزیزم❤️

خوبی؟

شبت بخیر☺️

یلدات مبارک💕

ایشالله همیشه در کنار خانواده ی محترم شاد و سلامت باشی☺️

پاسخ:
سلام عزیزم
خوبم خودت خوبی؟
ممنون شب تو هم بخیر
یلدات مبارک😊❤
۰۱ دی ۹۸ ، ۲۱:۲۹ 🌹🌹 Anahita 🌹🌹

سلام😘

ممنونم عزیز دلم منم خوبم😊

ممنونم خانومی❤️💞💕

پاسخ:
سلام
خواهش می کنم😘
۱۱ دی ۹۸ ، ۱۴:۰۰ 🌿🌹Anahita 🌹🌿

سلام عزیزم🌹

خوبی؟ 

روز پرستار مبارک ❤️😊❤️

ایشالله همیشه سالم و تندرست و در حال پیشرفت باشی🌹

پاسخ:
سلام خانمی خوبی؟
ممنون.
 لطف کردی تبریک گفتی😘😍
۱۱ دی ۹۸ ، ۲۱:۲۹ 🌿🌹🌿 Anahita 🌿🌹🌿

قربانت عزیزم🌹

وظیفه ست😊

پاسخ:
😘
۱۵ بهمن ۹۸ ، ۲۰:۰۸ دختری در مزرعه🌾

سلام مهربان جان

خوبی گلم

چخبر عزیزم .دلم برات یهو تنگ شد

 

پاسخ:
سلام عزیزم ممنون
خوبم خداروشکر
عزییییزم😍😍دلت برام تنگ شده😊
خودت خوبی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی