مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه 👧دختر 👧 آروم

منوی بلاگ
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۰۱:۳۲ ق.ظ

درد و دل

سلام.

می خوام درد و دل کنم.من از دوران نامزدیم ناراضی هستم.خواستم از نامزدم جدا شم ولی یکی از اعضا خانواده م حمایتم نکرد.

فقط اینو می دونم که سهم من از زندگی این نبود.از انتخابم پشیمونم.نه راه پیش دارم نه راه پس.

الان که دارم اینو می نویسم دارم گریه می کنم.

برام دعا کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۷/۲۰
مهربان بانو

نظرات  (۷)

سلام

مهربان خوبی؟؟

چراااا عزیزم؟؟چطور شده مگه؟؟خیلی ناراحت شدم.

پیش مشاوره رفتی؟؟

پاسخ:
سلام
قربونت خوبم
هیچی بحث های الکی
قبول نمی کنه بیاد مشاوره
۲۰ مهر ۹۹ ، ۱۱:۰۱ ** گُلشید **

مهربان جانم😢😢

چرا آخه عزیزم؟؟

خیلی ناراحت شدم، یعنی واقعا امکان درست شدن نیست؟😢

پاسخ:
سلام عزیزم
نمی دونم والا

سلام، من تا الان خاموش بودم اما وقتی پستت رو خوندم، غمم گرفت... 

الان که دارم ایینو برات مینویسم شاید حالت رو نفهمم اما هر روز دارم پیر شدن و زجر شدن عزیزم رو بخاطر اشتباه می بینم، نمی گم اون تو انتخابش اشتباه کرد، هممون اشتباه کردیم  همه ی ما توی اشتباهی که شد مقصر بودیم، هممون چشم ها مونو بستیم و خوب ندیدیم، 

فقط میخوام بهت بگم اگه پشیمونی همین الان بشین باخودت رو راست فکر کن ، 

عجولانه تصمیم نگیر  عاقلانه برخورد کن،

چون یه سال دیگه خیلی دیره، یه سال دیگه برگشت سخت تر میشه، حتما توی خوانواده کسی هست که حرف هات رو بشنوه، کسی که کمکت کنه.

اگه الان تصمیم نگیری، یه سال دیگه  دوسال دیگه.... وقتی که از الانت پشیمون تری  همه میگن چرا نگفتی؟ چرا زود تر تصمیم نگرفتی.

بازهم میگم خوب فکر کن شاید داری عجولانه رفتار میکنی، شاید داری احساساتی برخورد میکنی، حتما مشورت بگیر و از آدم هایی که صلاح تو میخوان کمک بخواه

پ ن:ببخشید که حرفام شبیه نصیحت، یا هر چیز دیگه ای شد، من کوچیک تر از اونم که بخوام نصیحتت کنم  بیشتر بزار پای درد و دل.

سخته ببینی عزیزت داره سختی میکشه، چون میدونی لایق بهتر از ایینا بوده، من حتما دعا می کنم هم برای تو هم برای عزیز خودم. 

پاسخ:
سلام
شما داری از زجر کشیدن همسرتون اذیت می شید؟
خیلی ممنون که برام دعا می کنید🙏
من می دونم فرد مناسب من نیست.
اگه برمی گشتم عقب انتخابش نمی کردم.دوسش دارم ولی با رفتارهاش ازش بدم می یاد.
بهم گفت طلاقت نمی دم من زنمو دوست دارم می خوام باهات زندگی کنم.

سلام 

خوبی ؟؟مهربان با اینکه خیلی خوب میشناسمت و میدونم چقدرعاقل و پخته ای و همینجوری حرفی نمیزنی  ولی بازم میگم بیشتر رو تصمیمات فکر کن.تو هرررر کاری صبوری لازمه.از خوندن یه کتاب یا دیدن یه فیلم بگیرررر تا انجام یه کاری.همیشه اوایلش کلی مشکل هست باید صبوری کنی و کم کم بری 

البته من نمیگم به هرررر قیمتی شده خودتو تلف کنیا.من نمیدونم دقیقاً تو چه شرایطی هستی ولی باز میخوام بعنوان خواهر بزرگترت بگم که عجول نباش.

چرا مشاوره نمیاد؟؟؟امان از دست این مردا😑😑😑منم داداشم با نامزدش یه مشکل کوچیک دارن هی بهش میگم بیا برو مشاوره نکنه بعداً براتون دردسر بشه ولی گوش نمیکنه😑

هر طور شده راضیش کن بیاد مشاوره.

بخدا آدم حیفش میاد.خیلی به هم میاید.

ببخشید خیلی نصیحت طور حرف زدم.

امیدوارم خیلی خردمندانه این مشکل رو حل کنی.

پاسخ:
سلام
مرسی
از تعاریفت ممنونم.
مشاوره نمی یاد چون فکر می کنه خودش خیلی تجربه داره و خیلی بلده.
برام دعا کن.
۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۸:۴۴ بچه هستم😊

سلام عزیز جان خوبی.چندروزه ب یادت بودم ادرس وبت روگم کردم.گفتم ازمشکات بگیرم بهت پیام بدم.اومدم این پستتو خوندم.هنگ کردم اخه چرا😢چندوقت پیش بهت زنگ زدم گفتی همه چی روبه راهه.یدفعه چیشد.واقعا ناراحت شدم😞هیچ راهی نیست اخه مشکل چیه.کاش،میومدی تل باهات

حرف میزدم.واتساپو پاک کردم

پاسخ:
سلام عزیزم مرسی خودت خوبی؟
همه چیز رو به راه نبود از اولش هم مشکلات بوده و همچنان هست.
با مشکلات می سازم دیگه.
تلگرامم وصل نمی شه اگه موفق شدم تو تلگرام با هم چت می کنیم.
۲۱ مهر ۹۹ ، ۱۹:۱۲ بچه هستم😊

مشکات راست میگه دقیقا ننیدونم چیشده وتو چ شرایطی هستی.حالا اگه نشد دوباره وات رو میریزم اونحا حرف بزنیم.راستی مسئله ات همونه ک اولای خواستگاری داشتی برام تعریف کردی؟

پاسخ:
یادم نیست برات چی تعریف کردم.

سلام خودت یه بار گفتی مادرت روان شناسه

مادرت بیاد باهمسرت صحبت کنه تا همه چی حل بشه نگران نباش عزیزم همه چی قابل حله تو زندگی لطفا قویی باش روحیه تو از دس نده به هیچ وجه

خب اگه دوس داریی بهمون بگو مثلا بحث تون سر چه مسائلی هسته تا بهتر بتونیم کمک کنیم بازم هر جور صلاح میدونی

بعد یه سوال دیگه قبل ازدواج یه مدت زمانی رو برای شناخت گذاشته بودین ایا

ولی اصلا خدای ناکرده به طلاق فک نکنی من برات دعا میکنم مشکلات شما حل بشه ابجی گلم

پاسخ:
سلام
مراحل طلاق داره انجام می شه
من و این آقا به درد هم نمی خوریم
از اول هم ازدواجمون اشتباه بود
انتخابم اشتباه بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی