مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه 👧دختر 👧 آروم

منوی بلاگ
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۵۰ ق.ظ

اینستاگرام

سلام

پیج اینستاگرام مهربان بانو:

 

mahboobeh__mn

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۲۷
مهربان بانو

نظرات  (۴)

۱۴ خرداد ۹۹ ، ۲۰:۲۳ دختری در مزرعه🌾

سیلام مهربان جوونم خووبی؟؟چخبرا چکارا میکنی با کرونا😣 خدا اجرتون بده واقعا

آجی رفتم تو پیجت مثل اینکه مزدوج شدی مبارکاااا باااشهههه😚😙😍😍😍😍تبریک به تو تبریک به  من تبریک به او تبریک به همهههه😂😍😘🌹❤❤❤

پاسخ:
سیلام☺مرسی دختر مزرعه خودت چطوری؟
با کرونا می جنگیم تا شکستش بدیم😂☺
آره عزیزم
ممنون ان شالله قسمت خودت😊

سلام منم پیچ شما رو دیدم خیلی عالی بود ولی خودت خیلی خوشگلی .تو این کرونا مراقب خودت باش واقعا نگرانتم .ان  شاالله در کنار همسرت خوشبخت بشی گلم.واقعا دلم تنگ شده برای اون موقع هایی که باهات درد ودل میکردم.دوستت دارم زیاد😍❤

پاسخ:
سلام.خیلی ممنون،لطف داری😘
قربونت،مرسی🙏
شما کدوم کاربر هستی؟
بیاید دایرکت اینستاگرام منم پیج شما رو ببینم😊

سلام من ناشناس نظر میدادم که ازشما مشورت میگرفتم حالا دقیقا یادم نیست تو کدوم پست وبلاگ خودتون بود  .در مورد این که از بچه خوشم نمیاد دوس ندارم ازدواج کنم. ولی شما اولین کسی بودین که بهم نگفتین غیر عادیی.درباره پیچ اینستا راستش خونواده من خیلی سنتیه هستن اجازه نمیدن وگرنه خودم خیلی دوس دارم داشته باشم مثل بقیه دوستام.چرا دیگه نمیاین خانواده برتر .یه سوال دارم الان من به دنبال رویام برم درصورتی بابا ومامانم مخالفن.دوس دارم تو کنکورزبان شرکت کنم و شاگرو اول بشم .من خیلی با استعدادم نمیدونم اینا چرا با درس خوندن مخالفن😠.چطوریی متقاعدشون کنم به نظرتون که به ارزوهای من احترام بزارن .بابام گفت میخوام شوهرت بدم😤🤨 ..اصلا دوس ندارم الان شوهر کنم باید به رویام برسم معلم زبان مدرسه مون که  خیلی باتجربه بود گفت تو حیفی .دوس ندارم ایتعدادم هدر بره اخه کاش درک کنه خب ۲۳ سالمه اشکال نداره کنکور ۱۴۰۰ شرکت میکنم زیر دست یه استاد حرفه یی میرم تا زبان تخصصی رو صد بزنم خودم زیاد میخونم.تو اون پست خوب راهنمایی کردین منو وواقعا اولین نفریی بودین به عقیده من احترام گذاشتین. حالا یادم بیاد کدوم پست بود بهتون ادرس دقیق و میگم واقعا کارتون درسته خیلی خوب کمکم کرده بودین اون موقع.

پاسخ:
سلام
خوشحال شدم از اینکه تونسته بودم اون موقع کمکتون کنم😊
تا حالا شده با خانواده تون یا با پدرتون صحبت کنید سر این موضوع؟
بگید که من اگه کنکورم رو بدم و زبان شرکت کنم خیلی خوشحال می شم اگه خوشحالی دختوتون براتون مهمه پس بهش کمک کنید.
به موفقیت من که دخترتون باشم اهمیت بدید.کمک کنید از نظر تحصیلی پیشرفت کنم.
وقتی دارید این حرف ها رو می زنید با عصبانیت نگید با کمال احترام حتی اگه روتون شد برید باباتون رو ببوسید حالت مظلومانه مثلا بگید:
بابا می شه کمکم کنید؟
چهره ی مظلومانه به خودتون بگیرید که نتونن رو حرفتون حرفی بزنن.

سلام منم پیچ تون رو دیدم خوشبخت بشی عزیزم😍🥰.من یه سوال دارم توپیچ شما یه مانتو پوشیده بودین اون رنگش چیه واقعا نمیدونم 🤔همون مانتویی که کنار خواهرتون وایستاده بودین .تو ساحل بودین .اولین بار این رنگ و میبینم برای همین برام سواله رنگش چیه .اگه بگید ممنون میشم خواهش میکنم ازتون

پاسخ:
سللم
خیلی ممنون😊
طوسی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی