مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه 👧دختر 👧 آروم

منوی بلاگ
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۱۸ ق.ظ

شما چطور؟

سلام

دلم برای اون روزایی که تو این وبلاگ فعالیتم زیاد بود و همش تو خانواده برتر مطالب رو می خوندم و نظرم رو زیر پست هاش می ذاشتم تنگ شده برای محبت دوستانی که هنوز هم منو فراموش نکردن.

دوست دارم بدونم شما تو این یک سال که فعالیت من کم شده چی کارها کردین؟

یه کم بیاین توضیح بدین.

چه تغییری تو زندگیتون ایجاد شده؟

من که ازدواج کردم و مشغول جشن عقد و خرید جهیزیه و دنبال خونه گشتن و  ... بودم

بیمارستانمم می رم و همچنان تو آی سی یو کار می کنم

زمانی که رفت و آمدها رو کم کرده بودن به خاطر کرونا چون تصادف کمتر شده بود مریض های ما هم خییییلی کمتر شده بود تو هر شیفت چند تا تخت خالی داشتیم ولی از وقتی دولت رفت و آمد و مسافرت ها رو آزاد گذاشت نه تنها تخت خالی نمی مونه واسمون و بعد اینکه خالی می شه بلافاصله پر می شه،  بلکه بعضی اوقات زنگ می زنن می گن می خوایم مریض بیاریم واستون ولی ما بهشون می گیم که تخت خالی نداریم یعنی دوباره انقدر شلوغ شده.

شما چی کار می کنید تو این روزها؟

پیج اینستاگرام منو کسی دنبال کرده؟

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۹/۰۳/۲۹
مهربان بانو

نظرات  (۶)

 سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشم با سایت روبکا تبادل لینک (پیوندهای روزانه) داشته باشید با این کار به مدت کمی بازدید شما افزایش پیدا خواهد 

۰۱ تیر ۹۹ ، ۱۹:۲۶ بچه هستم😊

سلام مهربان جان خوبی.ان شاءالله همیشه خوش باشی وحالت عالی.😍😍🤩من تواین ۱سال هیچی درخانه ام ۳۶۵روزسال خونه ام ب جزکارضروری نمیرم

ازدوستامم خبرندارم.دراین حد بامعرفتن🤣🤣پیام ندم پیام نمیدن.بعضی وقتا هیچی جای زنگ زدن روننیگیره ولی اخرش خودم زنگ میزنم😜😂😂

دلم تنگه خیلیییی دلم گرفته این روزا.😢😞یادش بخیرپارسال چقدرتوگروه حت میکردیم ومخندیدیم وحالمون بهترازالان بود.اصلا انگاردل ودماغی برای

کسی نمونده.همه دپسرده ان😁🤣خیلی خوشالم برات😍😍

پاسخ:
به به ببین کی اومده😊
سلام خوبی؟
چه خبرا؟
آره یادش بخیر.
قربونت،مرسی😘😍
۰۲ تیر ۹۹ ، ۱۹:۳۳ بچه هستم😊

بله بله ازنوادر واستثنائات هست من بیام وبلاگ.پس این لحظه روبس

غنمیت شمار🤣🤣😜

قربونت شکرخداخوبم ب خوبیت.اره یادش بخیرررر

یجوری میگیم یادش بخیر انگارچندسال گذشته😂

پاسخ:
بله بله👌☺
آره یادش بخیر😊
۱۹ تیر ۹۹ ، ۰۰:۰۷ دختری در مزرعه🌾

سلام مهربان جونم

خوبی آبجی

آره آره منم خییلی دلم واسه اونروزا تنگ شده...

راستش تو این ۱ سال اتفاق خاصی برام نیفتاده که بیام بهتون خبر بدم🙂

ولی اگه افتاد حتما میام اینجا میگم 😁

راستی دلم برا آجی پرینازم تنگ شده...

پاسخ:
سلام خوبی؟
یادش بخیر تو صفحه شخصی من بچه ها متنی چیزی می نوشتن.

من نیز یاد ان دوران بخیر 🤪

چن وقت پیش ب خانواد برتر سرزدم خیلیا دیگه نیستن و جاشون خالی 

نمیدونم منو یادت باشه ولی قبلنا کم و بیش وبلاگت میومدم 🙃

خیلی خوشحال شدم بابت ازدواجت🥳🥳🥳 ایشالا خوشبخت شی اجی 🧡🧡😍😍😍

 

 

 

 

پاسخ:
آره یادمه😊
خوبی؟
قربونت،مرسی😘

سلام:)

دختر باران هستم تو وبلاگ خانواده برتر آشنا شدیم اتفاقی رفتم تو صفحه ی کاربران و وبتو پیدا کردم دلتنگ شما و بچه هستم بودم اومدم اینجا بهتون سر بزنم.

از خبر ازدواجت خیلی خوشحال شدم.

خوشبخت شی گلم.

پاسخ:
سلام عزیزم
قربونت،مرسی
ممنون که یادی از من کردی😘😍

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی