مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه 👧دختر 👧 آروم

منوی بلاگ
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸، ۰۳:۲۹ ب.ظ

دختران طبیعت

   

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۱
مهربان بانو

نظرات  (۶)

۲۱ مهر ۹۸ ، ۱۶:۵۵ لوک خوش شانس

عکسا خیلی قشنگن 

پاسخ:
خیلی ممنون😊چشماتون قشنگ می بینن.
۲۱ مهر ۹۸ ، ۱۷:۵۷ لوک خوش شانس

خصوصا عکس ششم خیلی باحاله .

مرسی 

پاسخ:
👌
خواهش می کنم.
۲۱ مهر ۹۸ ، ۱۹:۳۳ ** گُلشید **

چه عکسای خوشگلی😍😍

پاسخ:
سلام😊
👌
۲۱ مهر ۹۸ ، ۲۳:۰۰ دختری در مزرعه🌾

چقد زیبان😍

پاسخ:
سلام😊
آره زیبان😊

سلام نظر شما رو تو پست وقتی با پسری ارتباط میگیرم ذهنم میره سمت ازدواج

رو خوندم

منم دقیقا همین طور هستم خلا عاطفی نیس به نظرم

چون که الان تو سن ازدواج هستیم واین یه جور نیازه

وبه طور فطریی خداوند قرار داده نیاز به جنس مخالف رو

پاسخ:
سلام
موافقم👌

دوسم دارم این عکسارو دانلود کنم راضی هستی یانه

خیلی قشنگن

پاسخ:
سلام
آره ،چرا که نه☺
عکس های خودم که نیستن.
از نت اسکرین گرفتم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی