مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه 👧دختر 👧 آروم

منوی بلاگ
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۱۷ ب.ظ

🎶

 

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۰
مهربان بانو

نظرات  (۴)

سلام عزیزم 

چطوری؟؟چخبرا؟؟کم پیدایی

سرما که نخوردی🤔🤔مواظب خودت باش عشقم🤗😘😘

پاسخ:
سلام مشکات جونم
ممنون تو خوبی؟دیگه چی کار کنم مشکات جان😉
نه سرما نخوردم.
چشم تو هم مواظب خودت باش عزیزم😘

سلام عشقم🤗😘

خوبم به خوبیت🤗چون اطراف من همهههه مریضن ازجمله خودم🤒🤕😅بطور پیشفرض همه رو سرماخورده میبینم😂

خداروشکر که خوبی😊پس همینجوریییی مواظب خودت باش😘😘

پاسخ:
ان شالله همیشه خوب باشی😘
مواظب خودت باش بهتر شی هر چی زودتر😘
چشم😉

زیبا بود.

تقریبا هر موزیکی ترانه ای میارید واقعا زیباست.

بیشتر از اون ترانه و موزیک، این سلیقه شماست که زیباست.

 

خوش سلیقه به اون نمیگن که همه موهاشو بندازه بیرون و لباس عجیب و غریب بپوشه، خوش سلیقه به اون میگن که با یه نظر، با یه موزیک، با یه عکس وبلاگی ساده، و یا با قلب و دل ساده و مهربونش بقیه رو جذب کنه.

 

هرکسی به یه وبلاگ سر میزنه اول محتوای وبلاگ رو میبینه و بعد رفتار صاحب اون رو

 

قبول دارید؟  

پاسخ:
سلام
ممنون از نظر و لطفتون.

من خودم امروز یه وبلاگی رو دیدم که هم عکس داشت هم موزیک من خودم به شخصه از این جور وبلاگ ها خوشم می یاد.
از وبلاگ هایی که همش متن های طولانی می ذارن خوشم نمی یاد.
سلیقه ای هست.
اول محتوای وبلاگ بعد رفتار صاحب وبلاگ👌درسته
۱۴ خرداد ۹۹ ، ۱۹:۵۲ زندگی به شرط سید

سلااااام و عرض ادب مهربان بانو جان...

خسته نباشی گلم

وقت بخیررررررر

جعبه دنبال کننده هاتو فعال میکنی تا بددوم بیام دنبالت؟!

:))

پاسخ:
سلام عزیز خوبی؟
سلامت باشی😊
عصر پنج شنبه ت به خیر😀
بله،بله.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی