مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه 👧دختر 👧 آروم

منوی بلاگ
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۲۶ ب.ظ

بعد از مدتی تاخیر

سلام.

تو این مدتی که اینترنت ها رو قطع کردن فکر کردم کلا نمی تونم بیام وبلاگم رو چک کنم پیام ها رو جواب بدم چون همیشه عادت کرده بودم اول تو گوگل " بیان ورود " رو تو گوگل سرچ کنم بعد بیام وبلاگم.

الان یادم اومد خب چه کاریه، می تونم www.bayan.ir  رو  بالای گوشی سرچ کنم.

این شد که در اولین فرصت گفتم یه پیام بزارم و بگم که من حالم خوبه😃

امیدوارم شماها هم حالتون خوب باشه.وبلاگمو که چک کردم دیدم به به😋 تعداد دنبال کننده هامم زیادتر شده😊

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۲
مهربان بانو

نظرات  (۷)

😊

۰۲ آذر ۹۸ ، ۲۱:۴۱ سایت تفریحی چفچفک

مرسی که هسی خخخ

پاسخ:

Salam azizam😊❤️🌼🌺🌹💜💚💛❣️💙💞💗💝

پاسخ:
سلام😃
۰۳ آذر ۹۸ ، ۱۴:۲۱ دختر بهاری

سلااااام آجی جانم😍

ان شاالله همیشه سلامت و موفق باشید😘❤

پاسخ:
سلام عزیزم
خوبی؟😍
مرسی،همچنین.

سلام مهربانو خانوم لطفا میشه بهم کمک کنی

تو یکی از پستای خانواده برتر گفتی مادرتون روان شناسه

میشه ازشون بپرسین برای درمان لکنت زبان باید چیکار کرد

واقعا به خاطر این مسئله میترسم با اطرافیانم روبرو بشم

پاسخ:
سلام
چشم ازشون می پرسم فقط شما چند سالتونه؟یعنی از بچگی این مشکل رو داشتید و می دونستید ولی حل نکردید؟

سلام من دخترم 22 سالمه

بله از همون بچه بودم اینطور بودم میدونستم اما راه قطعی درمان این مشکل رو نمی دونستم

کلا اعتماد به نفسم از بین رفته

سوم دبیرستان بودم تو کلاس زبان توسط بچه ها مسخره شدم بهم خندیدن

تو مدرسه هم اینطوریی بودم

الان این راهی که تو نت نوشته بود تو خلوت بلند بلند حرف بزنم حل میکنه اصلا راه حل منطقی هست یانه اینو ازشون بپرسین این کار منطقی هست یانه

 

پاسخ:
سلام.باشه عزیزم.می پرسم.

عزیزم پرسیدم مادرم گفت که  قبلا گفتار درمانی  رفته یا نه؟
باید بررسی بشه حتما پیش روانشناس برید.
بعد اینکه دو مدل داریم یکی لکنت زبان یکی مشکل در تولید صدا.مثل اینکه با هم فرق می کنن.
۰۴ آذر ۹۸ ، ۲۱:۴۱ دختر بهاری

ممنون فدات شم😘❤

پاسخ:
😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی