مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه 👧دختر 👧 آروم

منوی بلاگ
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
يكشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۸، ۰۱:۳۴ ق.ظ

بخواب 💤 دنیا

 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۱۲
مهربان بانو

نظرات  (۲)

سلام،

بسیارممنون از موسیقی و

تصویر این پست

🌧👌💜🌧❤🌸💐😍😘

پاسخ:
سلام،خواهش می کنم😀

سلام دلم میخواد درد ودل کنم

از دست مادرم ناراحتم امروز اصلا روز خوبی برام نبود

جوریی شدم که کلا میخوام روزا از خونه برم بیرون

کلافه شدم

به خاطر یه خواستگار که رد کردم امروز شنید که داره ازدواج میکنه کلی منو حرف گفت

تا همین الان اوقاتمو تلخ کرده هرچی دلش خواست بارم کرد

من انسانم حق انتخاب دارم دلم نمیخو اد ازدواج کنم

 

پاسخ:
سلام
آفرین👌
حق انتخاب داری.
مادرت که به زور نمی تونه وادارت کنه به ازدواج با کسی.
خودت هستی که برای زندگیت تصمیم می گیری.
اشکال نداره مادرت حتما فکر می کنه اگه بخوای به خواستگارهات جواب رد بدی،  می ترشی😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی