مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه 👧دختر 👧 آروم

منوی بلاگ
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۸ ق.ظ

عرق سرد

سلام

امشب فیلم عرق سرد رو دیدم.واقعا افسوس خوردم به حال جامعه مون که به آقایون انقدر قدرت داده که بتونن خیلی راحت مانور بدن و  از اون قدرت سوءاستفاده کنن.اعصابم خورد شد ناراحت شدم😕

چه جامعه ای هست که داریم آخه😒😒😒😒

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۹
مهربان بانو

نظرات  (۱)

سلام به نظرت ادم چطوریی باید با چهره خودش کنار بیاد

الان من خودم متاسفانه سبزه هستم حتی پول ندارم بینی مو جراحی کنم خیلی بزرگه دیشب حالم خوب نبود وقتی مسخره کردن دیگران یادم میاد واقعا عذابم میده

تصمیم دارم برم پیش یه متخصص پوست تا بهم معرفی کرم هایی که پوست رو خراب نکنه

ا

 

پاسخ:
سلام
اگه اعتماد به نفست رو قوی تر کنی نیازی به عمل جراحی نداری به نظر من.
هر کسی که بره به صورتش دست بزنه و عمل کنه یعنی خودش رو قبول نداشته.
اعتماد به نفس نداشته.اعضای بدنش رو که خدا بهش داده و براش خلق کرده باور و قبول نداشته.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی