مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه 👧دختر 👧 آروم

منوی بلاگ
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۵ ق.ظ

خستگی

سلام

دیروز صبح یکی از اون شیفت های سنگین بود.یکی از مریض ها لوله رو که به دستگاه وصل بود از دهنش درآورد.دوباره کاری شد.برای من که پرستارش بودم مسئولیت داشت که چرا حواسم نبوده مریض این کارو کرده.انقدر بهش دارو می زدم تا هوشیار نشه خودمم خسته می شدم.

این بیمار با بیمار دیگه ای که به من داده بودن انقدر دیگه ترشحات داشتن بوی بد گرفته بودن😷

یکیشون که چشم هاش باد کرده بود انگار آب رفته بود تو پلک هاش. دخترش وقتی اومد ببینتش همش گریه می کرد بالاسرش.

در عرض کمتر از نیم ساعت دو تا مریض  همون سمتی که مریض های من بستری بودن، فوت شدن.

مریض منم که لوله رو از دهنش درآورده بود.

یعنی پرسنل باید همزمان به کار سه تا مریض بدحال رسیدگی می کردن.

واقعا پرستارهای خوبی تو بخشمون داریم.بدون اینکه من چیزی بگم خودشون اومدن کمکم کردن.

یکیشون گفت این آنژیوکت خوب نیست سرم داره زیرپوستی می ره.

دوباره باید رگ بگیری از بیمار.

از پرستار عادی گرفته تا سرپرستار و مسئول بخش اومده بودن به من کمک می کردن که رگ بگیریم.بالاخره چند نفری یه رگ گرفتن تو دست چپش یه چند نفر دیگه هم از پای راستش رگ گرفتن واسم.

با اون خستگی حالا باید عصر هم می موندم بیمارستان.

دیگه بعدازظهر هم کمر درد گرفته بودم هم پا درد.

تازه بیمارها رو شب می خواستم به پرستار شیفت شب تحویل بدم گفت چرا x و y و ...  این کارها رو انجام ندادی فلان کار رو انجام بده بعد برو😐😐

رفتم تو دفتر تقسیم کار نگاه کردم دیدم ای وای باید بیمارهامو به این پرستاره که مو رو از ماست می کشه بیرون تحویل بدم.

استرس گرفتم آخر شیفت تند تند گزارش هامو نوشتم.

ولی واقعا قدر این پرستارها رو بدونید.خیلی زحمت می کشن.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۵
مهربان بانو

نظرات  (۸)

 سلام و خسته نباشید .وبلاگ زیبا و خوبی دارید.اگر مایل به تبادل لینک هستید خوشحال میشم با سایت روبکا تبادل لینک(پیوندهای روزانه) داشته باشید با این کار به مدت کمی بازدید شما افزایش پیدا میکنه.منتظرتونم حتما بهم سر بزنید

پاسخ:
سلام خیلی ممنون.
۲۵ مهر ۹۸ ، ۱۰:۴۲ ** گُلشید **

آخییی عزیزم خسته نباشی، کارتون واقعا سخته ولی قطعا خدا بهترین پاداش هارو در عوضش بهتون میده

پاسخ:
سلام خواهر خوبی؟😊
آره واقعا سخته.
👌
۲۵ مهر ۹۸ ، ۱۲:۰۸ ** گُلشید **

سلام عزیزم

خوبم شکر خودت خوبی؟

پاسخ:
منم خوبم، شکر😊

سلام عزززیز دلم 

خسته نباشی وااقعا ان شاءالله خداوند بهت برکت و عزت و ابرو بده 

خوشبحالت قدر شغلتو بدون ،،،من روحیه ام خیلی به خدمت رسانی علاقه داره ولی متاسفانه شغل ام با روحیه ام کاملا در تضاده دلم میخواست شغلی چون شغل شما داشتم 

با تمام سختیاش ولی روحیه مو ارضا مبکنه .

موفق باشی مهربان بانوی عزیز

پاسخ:
سلام مهشید جان،ممنون که به وبلاگم سر زدی😊
ممنونم سلامت باشی.ممنون از دعای فوق العاده ت😘
مگه شغل شما چیه؟
ممنون،همچنین❤
۲۷ مهر ۹۸ ، ۲۰:۵۹ دختر بهاری

سلام آجی جانم😍😍😘😘😘

خوبین؟

خدا قوت آجی گلی😘

اجرتون با خدا

فدای خانوم پرستار مهربون و درجه یک😘😘😘❤❤❤❤💞💞💞

 

پاسخ:
سلام عزیزم😘
ممنون تو خوبی؟

قربونت عزیزم ،و اینکه یادم رفت بگم وبلاگ بسیار زیبایی داری .

ان شاءالله همیشه تو کارت تو زندگی ات موفق و سربلند باشی و هیچ وقت هیچ وقت کم نیاری

من بازرس به ارگان دولتی ام 

پاسخ:
ممنون،لطف داری😘😍
همچنین❤
موفق باشی😊
۲۸ مهر ۹۸ ، ۰۷:۴۶ دختر بهاری

ممنون 💖😘

❤❤❤❤❤❤

پاسخ:
😘❤

سلام

الهیییییی نبینم خستگیتو عزیزم😊😊😘

سردرگم شدنت طبیعیه.مسئولیتت سخت و حساسه و خودتم که تازه اول راهی.انشاالله به زودی در حد همین همکارات حرفه ای میشی.

آره واقعاً همکار خوبم یه نعمت. احتمالاً یاد روزای اول خودشون انداختی و درکت کردن که همشون کمکت کردن.

آره خداییش من از پرستارای عبوس هم ناراحت نمیشم.بهشون حق میدم بالاخره محیط کاریشون خیلی پرتنش و خسته کننده اس همین که وظیفشونو درست انجام میدن خدا خیرشون بده.

ولی پرستارایی که کم کاری میکنن و جون مریض به خطر میندازن.... بیخی

 

خلاصه ببخشید سرتو درد آوردم. غرض عرض سلام و ارادت و ماچ و بوسی با آبجیم بود که حاصل شد😍😘😘🌷🌷🌷

خدافظی

 

 

پاسخ:
سلام خوبی؟😊


👌
مرسی که بهم سر زدی😘

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی