مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه 👧دختر 👧 آروم

منوی بلاگ
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۰۴ ب.ظ

دسته گل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۰
مهربان بانو

نظرات  (۲)

چه گلهای زیبایی

پاسخ:
سلام،آره خیلی زیبا هستن.

سلام یه مشورت میخوام بکنم

قراره از اقوام دورمون برام خواستگار بیاد

اما من اونو دیدم از چهرش خوشم نیومد یعنی به دلم نمیشینه

هر کاریی میکنم اصلا به دلم نمیشینه

میشه گفت از نوه عمه های پدر ومادرمه هسته

ولی نمی خوام اون پسره رو

ولی نمیدونم چطوریی اینو به پدر و مادرم بگم

اونا حتما از دستم ناراحت میشن

از لحاظ ظاهریی من و اون خیلی باهم تفاوت داریم

کلا مخالف این وصلت هستم

به هرحال چهره اون هیچ جوره به دلم نمیشینه وتصمیم دارم قاطعانه بگم

پاسخ:
سلام
ازدواج یکی از تصمیم های مهم زندگی شماست.با کمال احترام همین موضوع رو به خانواده تون بگید.چهره ی ایشون به دلتون ننشسته.صریح و روشن و با احترام.
اینکه خانواده تون ناراحت بشن خیلی بهتره تا بعدا خودتون از این وصلت ناراحت بشید.
موفق باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی