مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه 👧دختر 👧 آروم

منوی بلاگ
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۱۷ ق.ظ

بابک رادمنش

 

چه آرامشی داره این آهنگ😍

به به😋😂

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۸
مهربان بانو

نظرات  (۳)

سلام مهربان خسته نباشی عزیزم

تو گروه هستی هنوز؟؟میشه به بچه هستم بگی ایمیلاشو چک کنه

۴ تا ایمیل بهش زدم جواب هیچکدومو نمیده

ممنون😘

پاسخ:
سلام عزیزم خوبی؟
آره،هستم.چشم،می گم.

سلام میخوام درد ودل کنم واقعا دلم خیلی پره

من امسال کنکور دارم برای منحصرا زبان و رشته انسانی دارم میخونم

کتابا واقعا سنگینه نظام قدیم هستم شانس اخرمه

هدفم اینه استخدام بشم تو بنیاد نخبگان و کار گیرم بیاد

بعد اون وقت متاسفانه پدرم اعتیاد داره اصلا نمیشه باهاش حرف زد

دعوامون شد خلاصه حرمتا شکست دلم نمی خواست اینطوریی بشه ولی شد

خب دوتا اشپزخانه داریم خونه هم خیلی بزرگه ااااااا

دوتا ظرف شو تو خونه بقیه فک نکنم دوتا اشپزخانه باشه 

تمیز کردنش واقعا برای من یک نفر زیاده اااااا

ریخت و پاش خیلی میشه مهمان خیلی برامون میاد

اصلا وقت نمیکنم بخونم شرایط استخدامی اونجا سخته

خب اینا باید منو درک کنن ولی نمیکنن که من کنکور دارم

باید سخت بخونم نه که همش کوزتی کنم جارو دستم باشه

تو خونه موندم به خدا افسرده شدم دلم میخواد برم دانشگاه

 

به نظرت با چه بهانه یی برم کتابخونه

واقعا نمیتونم با پدر اعصاب خرابم یه ثانیه سر کنم عذاب اوره ااااااااا

دیوانه شدم همش دعا میکنم بمیرم ولی دعام مستجاب نمیشه ااااااااااا

مامانم قلقاشو بلده

خب به مامانم میگم تو کتابخونه بهتر یاد می گیرم مجبورم الکی بگم

چون تو خونه درس خوندن سخته با اون بابام اگه بگم به خاطر شرایط سخت خونه هس که عمرا قبول کنه پس فک کنم بهتره بگم اونجا بهتر یاد می گیرم

اینطوریی چند ساعت از محیط تنش زا خونه ارامش دارم

نظرت چیه چی بگم بتونم برم کتابخونه

پاسخ:
سلام
مثلا بگید با دوستم می خوام برم کتابخونه یا اینکه دوستم بهم گفته بیا کتابخونه.
یا مثلا یه روز بگید می خوام برم مانتو بخرم برگشتنی بگید مانتو دیدم نپسندیدم(اینا دروغ حساب می شن پیشنهاد نمی کنم)

یا اینکه تو کتابخونه تمرکزم بیشتره.
با رفتن به کتابخونه نتیجه ی بهتری می تونم تو کنکور بگیرم.
۲۱ مهر ۹۸ ، ۱۲:۴۲ دختری در مزرعه🌾

سلام عزیزدلم😚

نمیشه خصوصی پیام داد؟

پاسخ:
سلام عزیزم😙
خصوصی رو برداشتم😅

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی