مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه 👧دختر 👧 آروم

منوی بلاگ
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۰۴ ب.ظ

تصویر قرص

Tab

(tablet)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۴
مهربان بانو

نظرات  (۱)

سلام من الان میخوام درد ودل کنم لطفا شما مثل بقیه بهم نگی غیر طبیعی ونیاز به روانشناس داریی

مشکلم اینه از بچه خوشم نمیاد از گریه هاشون بدم میاد

من یکی از دلایلی که نمی خوام ازدواج کنم همین بچه هسته

اخه مگه وحی منزله همه باید بچه بیارن و دوس داشته باشن ااااااااا

من خودم تو دنیا خیلی سختی کشیدم مشکلات زیادیی رو تحمل کردم

نمیخوام تو زندگی اینده مشکلات بیشتریی رو تحمل کنم

تصمیم دارم هیچ وقت ازدواج نکنم

امروز به بابام گفتم که دلم شوهر نمیخواد فقط به خاطر بچه

اول این که مسئولیت سنگینی هست که زندگی یه ادم به عهده بگیریی

اگه یه زمانی ادم کوتاهی کنه اون بچه ضربه میخوره

دو این که گریه وجیغ شون منو روانی میکنه فشارم میره بالا برای قلبم بده

واقعا دنیای نا عادلانه یی هس

کسی که بچه نخواد هیچ کس ادم حسابش نمیکنه

من نمیدونم شاید یکی نخواد این کارو کنه شاید درخودش نمیبینه

کاشکی همه جوریی میشد به تصمیم هم احترام میگذاشتن

 

پاسخ:
سلام
ببینید دوست عزیز به قول استاد مادرم همه ی مردم نباید بچه دار بشن.
هر کسی لیاقت بچه دار شدن رو نداره(منظورم به شما نیست)
برای بچه دار شدن هم باید آمادگی کسب کرد و حداقل آدم یه مطالعه ای داشته باشه یعنی درستش اینه.
ولی در رابطه با پیام شما باید بگم که خب شما این موضوع رو مطرح کن تو جلسه خواستگاری بگو من بچه نمی خوام یه وقت نگی نگفتی.
یه جا ثبت کنید که خواستگارتون فردا روزی که شوهرتون شد نزنه زیرش.
اگه پسری واقعا شما رو دوست داشته باشه خب از این مورد چشم پوشی می کنه یا اینکه با شخصی ازدواج کنید که با شما هم عقیده باشه تو همین خانواده برتر پسرهایی رو من دیدم که کامنت گذاشتن و با شما هم عقیده بودن و بچه دوست نداشتن شما باید اون فرد مورد نظرت رو پیدا کنی نه اینکه کلا ناامید بشی و به خاطر این موضوع بخوای قید ازدواج رو بزنی اون وقت خدای نکرده نیازهات برطرف نشه به مشکل بر می خوری یا اشتباها به راه خطا می ری.


در مورد اینکه گفتید تصمیم دارید ازدواج نکنید کلا باید بگم که اومدیم و شما فردا عاشق یه پسر شدی اون وقت چی کار می کنی؟

ضمنا هیچ وقت هم نمی گم به شما که غیر طبیعی هستی.
شما کاملا طبیعی هستی.
هر کسی نظری داره قرار نیست اگه نظر شما با نظر من مخالف باشه(اگه مخالف باشه)من بگم شما غیر طبیعی هستی.
نه.
نظر شما محترمه😊