مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه 👧دختر 👧 آروم

منوی بلاگ
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۴۲ ق.ظ

با حیا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۳
مهربان بانو

نظرات  (۲)

سلام من به کمک شما
به شدت نیاز دارم از کاربران خانواده برتر هستم شما گفته بودین مادرتون روان شناس هس .
من تو رشته انسانی درسی دارم به اسم روان شناسی و کنکور همین 98
بعضی از سوال های روان شناسی مفهومی هسته و من راه حل شو پیدا کردم اما متاسفانه بلد نیستم تو حل تستا چطوریی ازش استفاده کنم
من میخواستم برم کلاس اما پولا مو بابام ازم گرفت چون معتاده اگه بهش نمیدادم روم پرخاش میکرد وحسابی عصبی میشدم
این شد تصمیم گرفتم بیام اینجا بالاخره مادرتون تو این رشته تحصیل کرده و میتونه کمک کنه
شما سوال کن ازش به من کمک میکنه تا من اون راه حل هایی که پیدا کردم بنویسم یانه
تو رو خدا مهربان بانو مادرتون رو راضی کنید
به خدا چاره دیگریی من ندارم
پاسخ:
سلام عزیزم.
دقیقا بهشون چی بگم؟چه سوالی بپرسم؟
سلام خب اون راه حل هایی که پیدا کردم رو الان می نویسم اما متاسفانه نمیدونم چطوریی ازشون تو تستا استفاده کنم مشکل اصلی اینه
روان شناسی رو به زندگی خودتون واقعی خودتون ارجاع بدید و ببینید در کجا وکی ازش استفاده کردید و خودتون خبر نداشتید .
مثال /روان شناس سلامت بسیار در زندگی کار امده و شما می توانید فرض کنید که روان شناس سلامتید و ان بیماری هایی که در کتاب ذکر شده را بر روی بیمار فرضی پیاده نمایید .پس برای همین ان اشخاصی که در کتاب نام برده را طبق روشی که مد نظر کتاب هست رفتار درمانی کنید
منتظر جوابتون هستم سوالی داشتم میام