مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه 👧دختر 👧 آروم

منوی بلاگ
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۰۴ ق.ظ

دوای دل من

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۳
مهربان بانو

نظرات  (۳)

۱۳ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۴۹ مهران بیان
امیدوارم مخاطب شما زمینی باشد و دقیقا خودتان باشید
پاسخ:
سلام.مخاطبی ندارم فقط چون از این اشعار خوشم اومده تو وبلاگم گذاشتم.همین.
۱۳ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۵۹ مهران بیان
پس همون که گفتم. مخاطب نوشته خودتون هستید و چه عالی
پاسخ:
🙏
۲۱ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۳۱ بچه هستم😊
سلام وصدتا سلام ب مهربان عزیزم.چ طوری.کم پیدایی.تووبلاگ هم کم میایی.شعرای مولانا بعضاشو خیلی دوست دارم.ممنون بابت شعرای قشنگ.موفق ودلشادباشی مهربون...❤😍😍😊😊راستی من اون عکس قبلیت ردودست داشتم.بامزه بود.همش توذهنم ی دختربچه بیبی فیس محجوب وخجالتی تداعی میشد.ازاون مظلوما😁😁😁😂😂
پاسخ:
سلام خوبی؟چطوری؟
خوبم خداروشکر😊
به خانواده برتر و وبلاگم مدام سر می زنم ولی انگار حرفی ندارم تو سایت بزنم😂😂
تو وبلاگ هم چند باری خواستم عکس جدید بزارم ولی عکس خوب پیدا نکردم.

کدوم عکس؟همونی که یه شال قرمز سرش بود؟یا اونی که لباسش سبز رنگ بود؟