مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه 👧دختر 👧 آروم

منوی بلاگ
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۸، ۰۹:۵۸ ب.ظ

اولین شیفت

سلام

امروز صبح اولین شیفتم بود.شغل پرستاری مسئولیت خیلی سنگینیه.تو آی سی یو کلا دو تا مریض به هر پرستار می دن ولی همه ی کارهای همون دو تا مریض رو پرستار باید انجام بده.

گزارش های پرستاری بخش آی سی یو هم خیلی طولانیه.امروز پرستار هر کاری که انجام می داد بعدش گزارش رو می نوشت.کلا سر پا بود.

چهار تا از پرستارهای قبلی از بخش رفتن،  به جای اون چهار نفر من با یکی از هم کلاسی هامون رفتیم این بخش.۲ نفر به ازای ۴ نفر😐

یعنی اگه بخوان برای من و دوستم شیفت بذارن، شما دیگه خودت حساب کن دیگه چی می شه.

کلی شیفت باید بریم.

تا آخر شهریور فعلا آموزش می بینیم چون یک دفعه نمی شه مریض رو به کسی که تا حالا خودش به طور جدی مسئولیت پرستاری رو قبول نکرده بوده، بسپارن.

احتمالا از مهر ماه به من و دوستم که طرحی هستیم، مریض می دن.

مریض ها هم بد حال .آدم حالش دگرگون می شه.

فقط از خدا خواستم که کمکم کنه بتونم طاقت بیارم و هم به خودم صبر بده بتونم ازشون مراقبت کنم و هم مربض ها که خدا کمکمشون کنه شفا پیدا کنن.ان شالله.

امروز شیفتم که تموم شد رفتم برای ثبت اثر انگشت.مسئولش گفت برو تایمیکس.

گفتم خدایا تایمیکس دیگه چیه.منتظر موندم با هم بریم.متوجه شدم ورودی بیمارستان همونجایی که اثر انگشت ثبت می کنن رو می گن تایمیکس.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۰
مهربان بانو

نظرات  (۵)

۲۰ شهریور ۹۸ ، ۲۲:۰۳ سارا سماواتی منفرد

سلام

من که طاقتش را ندارم و خون که می بینم ضعف دست و پام را میگیره

اصلا اینکاره نیستم ((-:

حتما دل و جراتتون خوبه ان شا الله موفق باشید

پاسخ:
سلام
خیلی ممنون،همچنین.

سلاااااام 

خسته نباشی خدا قوت آبجی خانم🤗😘 اولین روز کاریه جدیتو😎 تبریک میگم عشخم😘😘

درکت میکنم☹من بابام ۶ ماه تو آی سی یو بود یه روز در میون میرفتیم ملاقاتش وااااقعاً فضای غم انگیز و سنگینی داره.کاملاً هم مشخص بود مسئولیت پرستاراش سنگینتر و جدی تر از بقیه بخشهای بیمارستانه.خیلیییی بهشون سخت میگرفتن.انشاالله خدا بهت صبر و حوصله و سلامتی بده بتونی خوب ازشون مراقبت کنی.بیمارای آی سی یو خیلی مظلومن😔😢

پاسخ:
سلام
خیلی ممنون🙏😘
آره کارشون سخت تره و حقوقشون هم بیشتره.
۰۶ مهر ۹۸ ، ۱۴:۰۲ فاطمه حیدری (رضوان)

سلام

از اسمتون مشخصه که پرستار خوب و مهربونی هستید

خدا قوت

موفق باشید 

پاسخ:
سلام
😃
خیلی ممنون😊

ای جونم😍
ازقدیم روایت داریم دخمل باید پرستارباشه😍
حالا ازنوع مهلبونش دیگه چه شود😍 
وب خوشگلی داری پرستارمهربون جونم❤️

من حس میکنم توازاون پرستارمهربونایی که مریضا چهرتومیبینن خودبه خودارامش وحس مثبت میگیرن 

پاسخ:
سلام😍😍
ممنون پریناز جون😘
لطف داری😊
۱۵ مهر ۹۸ ، ۱۳:۵۷ پرینازم ...

قربونت ابجی جونم بااجازت اینجارودنبال کردم

پاسخ:
سلام.خواهش می کنم😊
ممنون🙏❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی