مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه 👧دختر 👧 آروم

منوی بلاگ
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۳ ق.ظ

فانتزی دوم

سلام

یکی از فانتزی هامو قبلا نوشته بودم.

یکی دیگه از فانتزی هام اینه که انقدر کتاب خونده باشم کتاب های مفید و خوب که بتونم یه کتابخونه ی بزرگ پر از کتاب های خوب داشته باشم و مردم از کتابخونه ی من بازدید کنن هر کتابی که دوست داشتن بخونن بعد دوباره بعد یه مدتی کتاب رو برگردونن.درست مثل کتابخونه ولی فرقش اینه که خودم کتاب ها رو خوندم و کتاب هایی که دوست دارمو تو اون کتابخونه قرار می دم و 

همه ی اون کتاب ها برای خودمه.

یه قسمتی از کتابخونه رو هم می ذارم برای صحبت کردن پیرامون کتاب ها که هر کسی این کتاب ها رو خوند می تونه بیاد در موردش صحبت کنه نظر بده انتقاد کنه و چون خودم کتاب ها رو خوندم می تونم نظر بدم و یا  پیشنهاد کنم که مثلا چه کتابی بخونن.

یه قسمتی رو اختصاص می دم به کتاب های مثلا

روانشناسی

یه قسمتی مربوط به کتاب های مذهبی

و ....

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۲۳
مهربان بانو

نظرات  (۳)

سلام منم میخوام فانتزیی مو بگم دوس دارم پسریی وارد زندگیم بشه که خیلی زیاد عاشقم باشه بهم وفادار باشه خلاصه خیلی زیاد دوسم داشته باشه دقیقا مثل اون پسره اهان تو سریال هندیی تویی عشق من

که پانکتی رو دوس داره وای خدایا خیلی عالیه

خدایا قسمت منم بشه

حالا اگه هم نشد تو خیالاتم حس میکنم

به هرحال ارزو برجوانان عیب نیس

 

۲۷ مرداد ۹۸ ، ۰۱:۵۶ مهیار حریری

چه فانتزی قشنگی :)

منم دوس دارم یه قسمت از خونم کلا قفسه بندی کتاب باشه

کتابایی که خوندمشون

و به کسی هم نمیخوام بدمشون :/

سلام فانتزی من اینه هفتا درس و صد بزنم تو کنکور انسانی نظام قدیم

ادبیات عمومی عربی عمومی دینی زبان

ریاضی عربی اختصاصی ادبیات اختصاصی

پاسخ:
سلام
خیلی هم عالی
موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی