مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه 👧دختر 👧 آروم

منوی بلاگ
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۰۷:۳۹ ب.ظ

کرونا

سلام

با کرونا چی کار می کنید؟تو خونه می مونید و رعایت می کنید یا همه ی کارهاتون مثل خرید عید رو تو این ایام انجام دادید؟

ما که تو بیمارستانمون بیمار کرونایی داریم.

خدمه و پرستار و منشیمون هم کرونا گرفتن.

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۸/۱۲/۲۰
مهربان بانو

نظرات  (۱۶)

۲۰ اسفند ۹۸ ، ۲۰:۰۱ دختر بهاری

سلام آجی جان

خوبین؟

من خریدامو قبل کرونا انجام دادم ولی اگه هم خرید نکرده بودم به هیچ وجه برای خرید بیرون نمی رفتم

الآن همش خونم 

آجی خیلی مراقب خودتون باشید💕💕💕

خیلی زحمت میکشید خدا خیرتون بده

ان شاالله سلامت باشید همیشه

ان شاالله به زودی این بیماری تموم شه و همه ی بیمارا حالشون خوب بشه

پاسخ:
سلام عزیزم😍
خوبی؟
چه خبر؟
آفرین👌
اینکه از خونه نیایم بیرون مهمه

ان شالله کرونا به زودی ریشه کن شه
۲۱ اسفند ۹۸ ، ۱۰:۵۷ دختر بهاری

سلام فدات شم😍😘

ممنون خوبم خداروشکر

شما خوبین؟

خبر خاصی نیست 

ای کاش همه رعایت کنیم

 

ان شاالله به زودی خبرهای خوب برسه و کرونا رختشو ببنده و از کل جهان بره

و هرکی مبتلا شده سلامت کاملشو به دست بیاره

خیلی مراقب خودت باش آجی گلی💕💕💕

پاسخ:
ان شالله
الهی آمین
والا من چند وقتیه نامزد کردم نمی تونم با نامزدم برم بیرون تفریح😢
منم موقعی نامزد کردم هاااا😂😂😂
امسال حتی ممکنه موقع تحویل سال نتونم کنار نامزدم باشم چون تصویب کردن که پرستارها ۱۵ روز اول فروردین رو باید کامل کار کنن.از ۱۵ فروردین به بعد می تونیم مرخصی بگیریم😥

سلام عزیزم 😊

خوبی خوشی سلامتی؟؟

مواظب خودت باش😥مثل اینکه اوضاع بیمارستانا بده

والا من که تا اواسط هفته ی پیش مجبور بودم برم سرکار😑

از چند روز پیش هم یه کوچولو حالم بده.نمیدونم سرماخوردگی یا کرونا😨😨

میترسمم برم تست بدم.تو خونه از اتاقم بیرون نمیام.همینجا غذامو میخورم😐

خدایاااا😑اوضاع مارو باش امسال😑

پاسخ:
سلام😍
خوبی؟
چشم.
ان شالله که چیزی نیست.من دو روز پیش آزمایش دادم برای کرونا.خداروشکر مشکلی نبود.
۲۴ اسفند ۹۸ ، ۰۷:۵۸ دختر بهاری

سلام آجی گلی😍

خیلیییییی تبرررریک میگم😍😍😍😍

خیلییییی مبارررررکککککک باشه 😍😍😍💕💕💕💕

نمیدونید چقدر خوشحال شدم😍😘😘😘

ان شاالله خوشبخت باشید😍😍😍❤❤❤❤

ان شاالله همیشه سلامت باشید😘😘😘

بازم خیلی خیلی تبریک😍😍😍

🌷🌷🌷🌷🌷💕💕💕💕💕💕💕💕💕

خیلی خیلی مراقب خودتون باشید 😘😘💞💞💞💞💞

پاسخ:
سلام😍
مرسی قربونت بشم😘😙
ممنون❤💋

سلام ابجی مهربانو گلم مراقب خودت باشی تو بیمارستان کار میکنی

پاسخ:
سلام
چشم😊

سلام عزیزم خوبی؟

خیلی مراقب خودت باش.

ان شالله که این روزا هم زودتر تموم شه.

والا ما هم کلا هر چی خرید داشتیم قبل ورود کرونا انجام دادیم.

هر چند انجام نداده بودیم هم نمیرفتیم خرید چون عیدی درکار نیست:(

ما هم اصلا از خونه بیرون نمیریم.

خدا خیرتون بده و به همتون کمک کنه❤❤

پاسخ:
سلام عزیزم ممنون خودت خوبی؟
ان شالله.الهی آمین.
آفرین کار خوبی می کنید.هر چی کمتر مردم بیرون برن بهتره.

سلام عزیزم😍

عههههه مهربااان تو عروس شدی؟؟😍من اونموقع جوابت به دختر بهاری رو نخوندم😅الان که اومدم عید تبریک بگم دیدم😊مبارک باشه جیگر😘😘هم ازدواجت هم سال نوت🤗❤انشاالله سال خوبی کنار آقاتون داشته باشید 😊😘❤

پاسخ:
سلام عزیزم خوبی؟😊
آره نامزد کردم.
ممنون عزیزم.عیدت مبارک.سال خوبی داشته باشی😘

سلام تبریک میگم به خاطر  نامزدی تون خوشبخت بشی خواهر گلم

پاسخ:
سلام ،خیلی ممنون🙏

سلام من که از خیلی وقته قرنطینه هستم اونم تو خونه وهروقت شرایط عادیی بشه این کرونای لعنتی بره میرم بیرون

 

 

پاسخ:
سلام
ان شالله هر چه زودتر نیست و نابود شه.
۱۸ فروردين ۹۹ ، ۱۲:۵۳ دختری در مزرعه🌾

سلام مهربان عزیزززممم

مبارکا باشه آجی شیرینی مارو یادت نره ایشالا بعد از کرونا میاییم تو همین وبلاگ...خودم شیرینی نامزدیتو پخش میکنم بین بچه ها💕💕

آخ جووون آجیمونم عروس شد💃💃💃💕💕💕💕❤❤❤❤

پاسخ:
سلام عزیزم خوبی؟😊
ممنون،سلامت باشی😘

سلام ابجی

چه صفحه خوشگلی داره

خیلی ارامش بخش هست .

پاسخ:
سلام
ممنون🙏😊
۰۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۷:۲۲ فقط دلم میخواد بمیرم

سلام مهربانو عزیزم من دلم واقعا پره از خدا میخوام این کرونا بره دیگه بریدم نمیتونم رفتار بد پدرمو تحمل کنم همش سرم داد میزنه حتی نمیتونم برم کتابخونه به خاطر کرونا کنکورم دارم بابا فقط زرشک پلو با مرغ میخواد کلی وقت میگیره پختنش  هر روز همین رو میخواد غذای دیگه دوس نداره

درسا سنگینه خیلی رو عقبم فقط دلم میخواد گریه کنم از درس خوندن بابام متنفره

اصلا درک نمیکنه من پشت کنکورم به جز رشته خودم زبان شرکت کردم نظام قدیم شانس اخرمه

برای مادرم غذای جداگونه باید درست کنم دیگه وقت نمی مونه برای مطالعه

فقط دعا کن کرونا ریشه کن بشه تحمل بابامو ندارم به جز مسئله غذا بازم سرم داد میزنه کلافه شدم

دلم میخواد کتابخونه هر چه زود تر بازشه بتونم برم درس بخونم

پاسخ:
سلام
مادرتون شاغل هستن؟
۱۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۶:۰۰ فقط دلم میخواد بمیرم

سلام مادرم شاغل نیست و مریضه

ودیابت داره و پوکی استخوان ومشکلات دیگریی هم دارد

ولی خب تصمیم گرفتم کنار بیام با شرایط فک میکنم بهترین کار باشه

نظرتون چیه من چیکار کنم که کار عاقلانه یی باشه

هر دوتا شون با جریان کنکور مخالفن

پاسخ:
سلام
ان شالله حال مادرتون بهتر شه
تا حالا با پدرتون صحبت کردین؟منطقی باهاش صحبت کنید؟
۱۲ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۶:۳۱ فقط دلم میخواد بمیرم

سلام مادرم شاغل نیست

سلام 

دلم برات تنگیده بود مهربان 😕😕😕😕

پاسخ:
سلام
آخی من قربون دلت بشم😍

سلام ابجی مهربانو عزیزم

من درمورد غذا پختن نیاز به راهنمایی دارم همش از پیشم خراب میشه برنج محلی

با برنج پاکستانی وهندیی میونم خوبه اما با این محلی اصلا خوب نیس

چیکار کنم انگیزمو از دس ندهم با این سنم همش گند میزنم

مثلا از جاهای مختلف برنج محلی میخرن خونواده که مسلما زمان پخت هرکدومشون فرق میکنه باعث شده انگیزمو از دس بدم

پاسخ:
سلام
والا من تجربه ای ندارم در رابطه با پخت برنج محلی😅😅
ولی شاعر می گه:
 نابرده رنج گنج میسر نمی شود☺

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی