مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه وبلاگ برای حرف های دل مهربان بانو

مهربان

یه 👧دختر 👧 آروم

منوی بلاگ
کلمات کلیدی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۸، ۰۶:۲۱ ب.ظ

اعتیاد

سلام

دوس دارم تو این پست در مورد اعتیاد بنویسم.حتما شما هم مثل من چند ساعتی از روزتون رو به گشت و گذار تو فضای مجازی سپری می کنید.

فکر می کنید می تونید کمتر برید تو فضای مجازی؟

من چند روزیه به این موضوع فکر می کنم که موبایلی بخرم که نه بشه تلگرام نصب کرد نه واتساپ نه اینستاگرام و نه هیچ برنامه ای.

گوشی هوشمند نباشه.فقط بشه زنگ زد و تماس گرفت یا پیامک زد.

درست مثل موبایل های قدیم که استحکام زیادی در برابر ضربه خوردن و ضربه دیدن داشتن و نهایت بولوتوث داشتن یا اینترنت و وای فای.

اینترنت هم برای سرچ کردن تو گوگل.

باور کنید انقدر خوبههههههه،بدون اینترنت بدون فضای مجازی

آدم زندگی می کنه،زندگی.

دغدغه نداره،فکرش درگیر نیست.

اینکه الان برم تو تلگرام تو واتساپ یا وبلاگ یا هر برنامه ی دیگه ببینم کی بهم پیام داده،دیگه این فکرها رو ندارم ولی اگه این برنامه ها باشه آدم همش فکرش مشغوله.

موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۸/۰۶/۲۱
مهربان بانو

نظرات  (۲)

۲۱ شهریور ۹۸ ، ۱۸:۵۴ تبادل لینک هوشمند

سلام خسته نباشید، اگه دوست داشته باشید خوشحال میشم با سایت ما تبادل لینک داشته باشید، سایت لینکدونی ، دارای یه پرتال تبادل لینک حرفه ای هست که میتونید به راحتی لینک خودتون رو ثبت کنید.با این کار در مدت نسبتا کوتاهی بازدید سایت شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد، موفق باشید. - تبادل لینک سه طرفه مطابق با استانداردهای جدید گوگل

سلام من میخوام باهاتون مشورت کنم

من یه عمه دارم خیلی بدیی کرده در حقم

الان بارداره ازم میخواد باهاش فردا صبح برم ازمایشگاه

حالا موندم چیکار کنم

پاسخ:
سلام
شما فردا وقتتون آزاده؟کاری ندارید انجام بدید که به عمه تون بگید به اون دلیل نمی تونید باهاش برید آزمایشگاه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی